تبلیغات در هواپیما
تبلیغات در فضاهای داخلی و بدنه خارجی هواپیماهای مسافربری شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

برای آغاز معرفی تبلیغات در هواپیما باید به تاریخچه هوانوردی و ایجاد اولین شرکت هواپیمایی در ایران بزرگ برگردیم.تاریخچه هوانوردی ایران برمیگردد به ورود اولین بالون در زمان ناصرالدینشاه قاجار توسط دو مرد فرانسوی و آمریکایی که با آن در تبریز و تهران پروازهای نمایشی انجام دادند. ناصرالدین شاه در خاطرات خود نوشته: روز ۳ فروردین ۱۲۵۶ دو بالون به آسمان رفت. ما بودیم در بالای شمسالعماره، کل تهران هم از زن و مرد روی بامها و کوچهها و غیره بودند. بالون اولی قرمز رنگ بود، هوا رفت، اما کم و افتاد در باغ سپهسالار . بعد بالون سفید باد شد، این دفعه بالون بسیار خوب هوا رفت، نیم ساعت درست روی آسمان شهر ایستاده بود. تبلیغات در هواپیما
سالها گذشت و هواپیما توسط برادران رایت اختراع شد، اما از زمان اختراع تا ورود اولین هواپیما به ایران حدوداً ۱۰ سال سپری شد تا اینکه ۱۲ دی ماه ۱۲۹۲نخستین هواپیما در آسمان تهران دیده شد. اولین هواپیمایی که وارد ایران شد یک بلریو ۱۱ بود که از طریق کشتی به بندر انزلی انتقال داده شد. خلبان کوزمینسکی پس از سرهم کردن قطعات آن به سمت تهران پرواز و با زحمت فراوان در میدان مشق فرود آمد اما در حین فرود آسیب دید که توسط تکنسینهای ارتشی تعمیر شد.تبلیغات در هواپیما
بعد از کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹، رضاخان (بعنوان وزیر جنگ) شروع به نوسازی ارتش و کم کردن نفوذ نیروهای خارجی کرد. در بهار سال ۱۳۰۰ هواپیماهای روس و هواپیمای بریتانیا در پائیز از ایران خارج شد. یک هواپیمای خراب روس که در رشت رها شده بود با انتقال به تهران، توسط یک ارمنی بنام نیکولا که مدتی را در آمریکا زندگی کرده بود، تعمیر شد. این اولین هواپیمای جنگی ایران بحساب میآمد، اما در مرداد ۱۳۰۲ طی یک سانحه دچار آتشسوزی شد.تبلیغات در هواپیما
محمدتقی خان پسیان معروف به کلنل محمدتقی خان نخستین خلبان مرد ایرانی بود. بعد از انتصاب وی به فرماندهی گردان همدان، جنگ جهانی اول آغاز شد. با حمله کردهای قوچان به بجنورد، کلنل برای دفع تهاجم آنها شبانه با گروهی از افسران و ژاندارمها به سوی قوچان شتافت اما در حالی که محاصره شده بود تا آخرین فشنگی که داشت جنگید و ۹ مهر ۱۳۰۰ کشته شد. او در مجموعهٔ باغ نادری مشهد در کنار قبر نادرشاه افشار به خاک سپرده شد.تبلیغات در هواپیما
در اوایل زمستان ۱۳۰۲ شرکت آلمانی دویچه لوفتهانزا که از هواپیماهای شرکت یونکرس برای حمل و نقل استفاده میکرد، برای راه اندازی خطوط هوایی استکهلم – مسکو – تهران وارد مذاکره با ایران شد. نماینده این شرکت شخصی بنام Jaroljmek در خرداد ۱۳۰۳ با رضاخان (بعنوان نخستوزیر) آشنا شد. رضاخان گفت که علاقهمند نیست که هیچگونه امتیاز هوایی به بریتانیا یا روسها بدهد و نهایتاً در شهریور ماه شرایط این شرکت را پذیرفت. ۹ مهر ۱۳۰۳ امتیاز ترافیک هوایی برای مسیر باکو – بندرانزلی – تهران به این شرکت داده شد. پنج هواپیمای F 13 مستقر در مسکو در آبان و آذر ماه ۱۳۰۳ به خطوط جدید منتقل و رسماً در ۲۹ آذر ۱۳۰۳ این مسیر افتتاح شد.این اولین شرکت هواپیمایی ایران گردید.
سال ۱۳۴۰ بود که بر اثر ادغام دو هواپیمایی Iranian Airways و Persian Airways شرکت هواپیمایی ایران ایر به وجود آمد. این شرکت همچنان در حال فعالیت است، اما در طول این سال ها و تا امروز شرکت های هواپیمایی جدیدی به وجود آمده اند. بیشتر این هواپیمایی ها امروز فعال هستند، اما برخی از آنها در سالهای گذشته یا از فعالیت دست کشیده اند یا مجوز آن ها باطل شده است.تبلیغات در هواپیما
تبلیغات در هواپیما این امکان را برای شرکت ها ، نهادها ، بانک ها ، هتل ها ، پزشکان ، مراکز گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید و… ایجاد می کند تا تبلیغات خود را در یک محیط بسیار خاص و لاکچری به نمایش بگذراند. با توجه به عدم وجود سیستم های اینترنتی و یا بسیار گران بودن استفاده از این امکانات فضای داخل هواپیماهای مسافربری بی پارازیت ترین مکان تبلیغاتی برای تبلیغات است زیرا مسافرین بایستی در کمترین میزان حدود یکساعت در یک فضایی قرار بگیرند که هیچ اسباب سرگرمی وجود ندارد( در بیشتر هواپیماهای ایران سیستم های entertainment وجود ندارد) به همین دلیل تمامی اطلاعات ارائه شده شنیداری و دیداری برای آنان جذاب می باشد .
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی کشور با تعاملات صورت داده این امکان را ایجاد کرده است تا شرکت ها ، نهادها ، هتل ها و … بتوانند تعرفه تبلیغات در قسمتهای مختلف شرکت های هوایی مانند : نشریه شرکت های هواپیمایی ، مجله داخل پرواز ، کارت پرواز ، ساک های دستی ، بروشورهای اختصاصی ، گیفت کارتها ، اسباب بازی ، لیوان های کاغذی ، مانیتورهای داخل هواپیما ، بدنه خارجی هواپیماها ، ظرف های غذا ( lunch box ) ، هترک و… تبلیغات خود را قراردهند. تبلیغات در هواپیما
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی کشور در حال حاضر امکان قراردادن تبلیغات شرکت ها ، نهادها ، بانک ها ، هتل ها ، پزشکان ، مراکز گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید و… در شرکت های هواپیمایی چون ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، کیش ایر ،قشم ایر ، سپهران ، کارون ، فلای پرشیا ، وارش ، زاگرس را داشته و قیمت های ارائه شده در این وب سایت همگی به روز می باشند.
تبلیغات در هواپیما
لطفا،شرکت هواپیمایی مورد نظرخود را انتخاب فرمایید
















شرکت هواپیمایی ایران ایر
Call sign : IRANAIR----- ICAO : IRA----- IATA : IR

شرکت هواپیمایی ایران ایر( سایت هما ) با نام تجاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حامل پرچم ایران است که دفتر مرکزی آن در محوطه فرودگاه مهرآباد تهران قرار دارد. از سال 2018 ، شرکت هواپیمایی ایران ایر به 71 مقصد در آسیا و اروپا پرواز می کند.. پایگاه های اصلی شرکت هواپیمایی ایران ایر فرودگاه بین المللی امام خمینی و مهرآباد است که هر دو در تهران ، پایتخت ایران واقع شده اند. در داخل کشور ، شرکت هواپیمایی ایران ایر معمولاً با نام هما شناخته می شود که نام گریفین افسانه ای پادشاهان هخامنشی ایران است و همچنین این نام مخفف خطوط هوایی ملی ایران در زبان فارسی است.
تاریخچه
دو سرمایهدار ایرانی بهنامهای رضا افشار (وزیر پیشین راه) و غلامحسین ابتهاج (رئیس بانک ملی ایران) در سال ۱۳۲۱ نخستین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران را با نام ایرانیان ایرویز تأسیس نمودند.این شرکت در ابتدا فقط در مسیر تهران – مشهد به جابجایی مسافر و بار میپرداخت ولی سپس در مسیرهای داخلی تهران – اصفهان – شیراز- بوشهر- آبادان – اهواز – خرمآباد نیز پروازهایش را ادامه داد و علاوه بر اینها، در مسیرهای بینالمللی، به تلآویو، قاهره، بغداد و پاریس نیز فعالیت میکرد.
ناوگان هوایی این شرکت از تعدادی هواپیمای داگلاس دی سی -۳ تشکیل شده بود. بعدها تعدادی هواپیمای داگلاس دیسی-۴ و پس از آن هواپیماهای ویکرز ویسکونت نیز به ناوگان ایرانین ایرویز اضافه شد.
پس از پیروزی انقلاب ایران، با دگرگون شدن سیاستهای حکومت، انجام برخی پروازهای بینالمللی هما تغییر نمود و از ۲۶ فوریه ۱۹۷۹، تعدادی از آنها نظیر تهران-تل آویو به کلی تعطیل شد. همچنین تهران به تنها مرکز انجام پروازهای بینالمللی شرکت تبدیل شد و قرار شد فرودگاه بینالمللی شیراز تنها در موقع لزوم مورد استفاده قرار گیرد؛ بنابراین تمام فرودگاههای ایران به جز فرودگاه بینالمللی مهرآباد شبکه پروازهای بینالمللی خود را از دست دادند.
در دهه ۱۹۸۰ با توجه به جنگ هشت ساله ایران و عراق و مشکلات ناشی از آن پیشرفت چندانی در هما صورت نگرفت. در این دوران اکثر پروازهای داخلی و بینالمللی شرکت با لغو یا تأخیرهای مکرر روبرو میشد. در آن زمان همچنین تمام پروازهای شرکت به مقصد فرودگاه آبادان مرکز فعالیتهای نفتی ایران تعطیل شد. این روند تا زمان برقراری آتشبس بین در سال ۱۹۸۸ یافت.نام رسمی شرکت در سال ۱۹۸۱ به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تغییر یافت.
در سالهای پایانی دهه ۱۹۹۰ با توجه به بهبود روابط جمهوری اسلامی ایران با اروپا در دوره ریاست جمهوری محمدخاتمی، هما توانست قرارداد خرید چند فروند هواپیمای مدرن ایرباس ای ۲۰۰–۳۳۰ را با شرکت اروپایی ایرباس نهایی کند، این قرارداد هم در سال ۲۰۰۱ با توجه به فشارهای ایالات متحده آمریکا لغو شد. در همان سال شرکت ۵ فروند ایرباس آ-۳۱۰–۲۰۰ و ۱ فروند ایرباس آ-۳۱۰–۳۰۰ را به صورت دست دوم از ترکیه خریداری کرد. از جدیدترین اقدامات هما میتوان به خرید دو فروند ایرباس آ-۳۰۰–۶۰۰ دستِ دوم از شرکت المپیک ایر یونان اشاره کرد.
در آذرماه سال ۱۳۹۵ و به دنبال سفر رئیسجمهور ایران به فرانسه و ایتالیا، قرارداد خرید ۱۰۰ فروند در تایپهای مختف به ارزش ۱۰ میلیارد دلار بین ایران ایر و ایرباس به امضا رسید.ایران ایر در همین سال و در قرارداد تاریخی دیگری که بزرگترین قرارداد تجاری مابین ایران و آمریکا بعد از انقلاب محسوب میشد سفارش ساخت ۸۰ فروند هواپیما را به بوئینگ داد و با این شرکت به توافق رسید. در سال ۲۰۱۸ مدیرعامل بوئینگ اعلام کرد نخستین بوئینگ در سال ۲۰۱۹ شاید تحویل ایران ایر داده شود.
در فوریه سال ۲۰۱۶ ایران ایر قرارداد ساخت ۲۰ فروند هواپیمای دیگر را از نوع ای تی آر ۶۰۰–۷۲ با شرکت ای تی آر با حق گزینش ۲۰ فروند دیگر به امضا رساند که اولین سری از این هواپیماها نیز با تحویل ۴ فروند در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ وارد ناوگان این شرکت شدند. در مهر ماه نیز ۲ فروند از این سری هواپیماها وارد کشور شد تا مجموع ای اتی آر ۶۰۰–۷۲ به ۶ و مجموع هواپیماهای تحویلی به ۹ برسد. در دی ماه ۹۶ نیز ۲ فروند ای تی آر ۶۰۰–۷۲ در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشستند تا مجموع هواپیماهای ای تی آر تحویل شده به این شرکت به عدد ۸ برسد.
شرکت هواپیمایی ایران ایر
هواپیماها
مدل هواپیماهافروندتعداد گنجایش مسافر
ATR 72 – 6001378
Airbus A319 – 1003156
Airbus A320 – 2005150
Airbus A321 – 2001236
200 – Airbus A3302200
Airbus A300 – 6004250
Airbus A300 – 2002200
Airbus A310 – 3002220
Fokker 1003100
Boeing 747 – 200C1Cargo
اطلاعات پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر
مسیرهای داخلی
تهران – کیش – اصفهان – مشهد – تبریز – شیراز – اهواز – بوشهر – قشم – بندرعباس – کرمان – یزد – کرمانشاه – رشت – بیرجند – بجنورد – ایلام – آبادان –چابهار
مسیرهای بین المللی
لندن – پاریس – بمبئی – فرانکفورت – هامبورگ – وین -میلان – استانبول – کلن – دبی – دوحه – بیروت – کراچی
لطفا،محل تبلیغ خود را انتخاب فرمایید
بدنه خارجی هدرست اتوبوس کوباکس کارت پرواز مجله مجله اختصاصی لیوان کاغذی پتوی پرواز مانیتور هترک بیلبورد لانچ باکس

تعرفه تبلیغات بدنه خارجی هواپیمایی ایران ایر
تعرفه تبلیغات بدنه خارجی هواپیمایی ایران ایر
بی شک لوکس ترین و باشکوه ترین تبلیغات در صنعت هوایی تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماهای مسافربری می باشد. تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماها تنها توسط شرکت های بزرگ و برندهای مطرح دنیا صورت می پذیرد . این نوع تبلیغات نشاندهنده اقتدار و قدرت شرکت ها در زمینه ی فعالیت خود می باشد .
ابعادمواد مورد استفاده
چهار متر مربعاستیکر

تعرفه تبلیغات بدنه خارجی هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتمدت زمان ماندگاریابعاد تعرفه (تومان)
بدنه خارجی هواپیماهای مسافربری یکماه یک طرف5.600.000.000
بدنه خارجی هواپیماهای مسافربری365 روزیک طرفتماس

تعرفه تبلیغات هدرست هواپیمایی ایران ایر
تعرفه تبلیغات هدرست هواپیمایی ایران ایر
یکی از پربازدید ترین مکانهای تبلیغاتی هدرست های داخل پرواز می باشد . هدرست ها دستمالهایی در ابعاد 40×25 سانتیمتر است که از مواد پلی پروپیلن (اسپان باند) 40 گرمی نهیه می گردد .این دستمالها بر روی صندلی هواپیماها قرار گرفته و در طول پرواز پیش روی مسافرین قرار می گیرد .
بسیار مهم : هزینه اعلامی هزینه قرارگیری می باشد . چاپ و تولید هدرستها بر عهده شرکت ایران ایر خواهد بود.

تعرفه تبلیغات هدرست هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتکمترین سفارشابعاد تعرفه (تومان)
هدرست داخل پرواز10.00025 × 45 CM9.000

تعرفه تبلیغات اتو کوباکس هواپیمایی ایران ایر
تعرفه تبلیغات اتو کوباکس هواپیمایی ایران ایر
یکی از قدرتمندترین و تاثیر گذارترین شیوه های تبلیغاتی ، تبلیغات بر روی اتوبوسهای حمل مسافرین تا هواپیما می باشد . تبلیغات بر روی اتوبوس کوباکس پروازها یک فضای قدرتمند رسانه ای را در لوکسترین فضای تبلیغاتی در اختیار شرکت های بزرگ قرار می دهد . این تبلیغات میتواند بر روی فضای خارجی اتوبوس کوباکس باشد و دردنیا این نوع تبلیغات و تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماها را تنها و تنها شرکت های بزرگ به انجام میرسانند و این نوع تبلیغات نشاندهنده اقتدار و قدرت شرکت ها در زمینه ی فعالیت خود می باشد .
بسیار مهم : تعداد اتوبوسها 4 دستگاه می باشد . هزینه اعلامی برای یک دستگاه اتوبوس می باشد .

تعرفه تبلیغات اتو کوباکس هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتمدت زمان ماندگاریمحل تبلیغات تعرفه (تومان)
تبلیغات در بدنه اتوبوس کوباس و دستگیره داخلی یکماهبدنه اوتوبوس ها و دستگیره های داخلی ایستایی47.500.000

تعرفه تبلیغات کارت پرواز هواپیمایی ایران ایر
تعرفه تبلیغات کارت پرواز هواپیمایی ایران ایر
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید چرا،ازمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت و با وسواس زیادی مطالعه می نمایند و این فرصتی است طلایی برای معرفی خدمات ومحصولات شرکتها.

تعرفه تبلیغات کارت پرواز هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتابعادکمترین سفارش تعرفه (تومان)
پشت کارت پرواز15 × 8 CM50.0006.500

تعرفه آگهی نشریه هواپیمایی ایران ایر
تعرفه آگهی نشریه هواپیمایی ایران ایر
تبلیغات در مجلات را می توان یکی از قدیمی ترین واحدهای تبلیغاتی در هواپیماها دانست . از گذشته های دور شرکت ها سعی می کردند از طریق تبلیغات در مجلات داخل پرواز محصولات خود را به مردم سایر مناطق و کشورها معرفی نمایند . شرکت های می توانند تبلیغات خود را در قسمت های مختلف مجله های شرکت های هواپیمایی درج و یا تبلیغات خود را بصورت کاتالوگ های تمام رنگی در داخل پروازهای شرکت های هواپیمایی قراردهند .

تعرفه آگهی نشریه هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغات تعرفه (تومان)تیراژمجلهمدت ماندگاری
پشت جلد 500.000.0006.000
یکماه
صفحه دوم داخل جلد 250.000.000
صفحه سوم 250.000.000
داخل پشت جلد250.000.000
صفحه روبروی داخل پشت جلد 200.000.000
صفحات ما قبل فهرست فارسی90.000.000
صفحات ما قبل فهرست انگلیسی90.000.000
صفحات داخلی60.000.000
صفحه ما قبل شناسنامه فارسی110.000.000
صفحه ما قبل شناسنامه انگلیسی110.000.000

تعرفه تبلیغات بروشور هواپیمایی ایران ایر
تعرفه تبلیغات بروشور هواپیمایی ایران ایر
یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی شرکت ها ی تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد . تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد با توجه به تعداد صفحات مجله اختصاصی شرکتها و سازمانها می توانند خدمات خود را به زبانهای مختلف در آن مجله قراردهند .یکی از جذاب ترین روشهای تبلیغاتی برای مسافرین ارائه گیفت کارت یا کارتهای تخفیف شرکت ها ی تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد . در دنیای تبلیغات به این نوع تبلیغ تبلیغات بومرنگی می گویند زیرا این کارتها بی تردید به شرکت ارائه کننده بازگرداننده خواهد شد زیرا مسافر دریافت کننده یا خود از آن تخفیف استفاده می نماید و یا آن را در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار میدهد تا از آن تخفیفات بهره مند شوند .باید بیان داشت شرکت ، سازمانها و هتل ها می توانند با انتخاب تبلیغات بصورت مجله اختصاصی ، کارتهای تخفیف خود را در همان مجله ها قرارداده و در اختیار مسافرین بگذارند .
بسیار مهم : هزینه چاپ و تولید برعهده شرکت تبلیغ کننده می باشد . مجله اختصاصی در نهایت بین 4 تا 8 صفحه به ابعاد A4 می باشد .

تعرفه تبلیغات بروشور هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتکمترین سفارشابعاد تعرفه (تومان)
ارائه مجله اختصاصی توسط کرو پروازی به مسافرین10.000A435.000
ارائه کارتهای تخفیف توسط کرو پروازی به مسافرین20.0005.5 × 8.513.800

تعرفه تبلیغات لیوان کاغذی هواپیمایی ایران ایر
تبلیغات بر روی لیون های اغذی در داخل هواپیما
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتهای مختلف بالاخص شرکت های صنایع غذایی تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی داخل پروازها می باشد که تمام وقت روبروی مسافرین قرار خواهد داشت . حجم لیوان های کاغذی 200 سی سی می باشد .

تعرفه تبلیغات لیوان کاغذی هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتکمترین سفارشابعاد تعرفه (تومان)
لیوان کاغذی داخل پرواز50.0009 × 20 CM4.000

تعرفه تبلیغات پتو هواپیمایی ایران ایر
تعرفه تبلیغات پتو هواپیمایی ایران ایر
در پروازها معمولا به علت انجام عملیات تهویه بسیاری از افراد در داخل پرواز احساس سرما می نمایند در این زمان مهمانداران به درخواست مسافرین به آنها یک پتوی بسیار نرم و راحت مسافرتی ارائه می نمایند که مسافرین می توانند تا پایان سفر آن را به همراه داشته باشند .
بسیار مهم : تبلیغ بصورت قرارگیری طرح و لوگو شرکت سفارش دهنده خواهد بود.

تعرفه تبلیغات پتووبالشت هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتکمترین سفارشابعاد تعرفه (تومان)
پتو داخل پرواز1000145× 100 CM280.000
بالشت برای بخش اختصاصی100035× 25 CM89.000
بالشت برای بخش اکونومی100035× 25 CM20.000

تعرفه تبلیغات مانیتور هواپیمایی ایران ایر
تعرفه تبلیغات مانیتور هواپیمایی ایران ایر
یکی از قدرتمندترین و تاثیر گذارترین شیوه های تبلیغاتی ، تبلیغات تصویری می باشد . تبلیغات بر روی مانیتورها و صفحات نمایشی داخل پروازها یک فضای قدرتمند رسانه ای را در لوکسترین فضای تبلیغاتی در اختیار شرکت های بزرگ قرار می دهد . شرکت ها می توانند فیلم های تبلیغاتی خود را در داخل شبکه های تصویری شرکت های هواپیمایی نمایش دهند .
بسیار مهم : قیمت فوق برای 30 پرواز خارجی می باشد که در مجموع بیست دقیقه نمایش را برای تیزر شرکت ها ایجاد می نماید.

تعرفه تبلیغات مانیتور هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتمدت زمان ماندگاریتعداد دفعات نمایش در پرواز تعرفه (تومان)
مانیتورها و صفحات نمایش داخل پروازروز 301 × 40″760.000.000

تعرفه تبلیغات هترک هواپیمایی ایران ایر
تعرفه تبلیغات هترک هواپیمایی ایران ایر
درب هترک دربی است بالای صندلی هر ردیف مسافر که افراد وسایل مجاز و کیفهای کوچک خود را در داخل این قسمت قرار می دهند .این قسمت به دو دلیل می تواند فضایی بسیار مناسب برای تبلیغات باشد . اول : ابعاد بسیار مناسبی برای درج نوشته های تبلیغات دارد . دوم بعلت اینکه در دو طرف فضای داخلی هواپیما درب های هترک وجود دارد و همیشه در دید مسافرین است .
بسیار مهم : هزینه اعلامی هزینه نصب و قرارگیری می باشد . هزینه چاپ و تولید با نرخ روز به قیمت فوق اضافه می گردد . مدت زمان قرارگیری تبلیغات بر روی درب هترک یکماه می باشد .

تعرفه تبلیغات هترک هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتابعادتعداد تعرفه (تومان)
درب هترک هواپیما90 × 38 CM5000330.000

تعرفه بیلبوردهای هواپیمایی ایران ایر
تعرفه بیلبوردهای هواپیمایی ایران ایر
تبلیغات در بیلبوردها همیشه یکی از بهترین روشهای اطلاع رسانی برای عموم مردم است . این بیلبوردها معمولا در جاهای پر تردد و شلوغ شهر ایجاد میشوند تا بهترین فضای نمایشی را برای شرکت های تبلیغ کننده ایجاد نمایند .
همه بیلبوردها مسلما برای تبلیغات مفید نیستند . دو بیلبورد تبلیغاتی در فضای ساختمانی شرکت هواپیمایی ایران ایر قراردارد . بیلبورد اول در بالای ساختمان این شرکت قرار گرفته است که از اتوبان لشگری ( مخصوص ) و همچنین از ورودی بلوار ستاری به اتوبان لشکری کاملا قابل مشاهده می باشد . بیلبورد دوم نیز در جلوی درب ورودی شرکت هواپیمایی ایران ایر در خیابان فرودگاه قرار دارد. این دو فضای تبلیغاتی در بهترین مکانهای نمایشی و در ابعاد بسیار مناسب تجهیز شده است و دارای پرژکتور زمینی می باشد.
بسیار مهم : مدت ماندگاری تبلیغات بر روی بیلیوردهای اعلامی یک ماه است . هزینه طراحی و چاپ بر عهده شرکت تبلیغ کننده می باشد.

تعرفه بیلبوردهای هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتابعادتعداد تعرفه (تومان)
بیلبورد درب جبهه 350× 700 CM1250.000.000
بیلبورد درب کرج350× 700 CM1250.000.000

تعرفه تبلیغات لانچ باکس هواپیمایی ایران ایر
تعرفه تبلیغات لانچ باکس هواپیمایی ایران ایر
تبلیغات در داخل بسته بندی خوراکی های داخل پرواز می تواند به چندین صورت انجام پذیرد که در اینجا سه شیوه بیان می گردد . یک : قرار گیری محصولات شرکت های تولید کننده و وارد کننده محصولات خوراکی در بسته بندیها . شرکت ها می توانند به این روش علاوه بر تبلیغات محصولات خود به مسافر امکان چشیدن طمع محصولات خود را بدهند . دو : تبلیغ بر روی بسته های خوراکی و یا در درون آن بصورت چاپی می باشد . حتی شرکت ها می توانند کاتالوگ محصولات خود را در ابعاد کوچک در داخل بسته های خوارکی داخل هواپیماهاقراردهند . سه : قرارگیری تبلیغات شرکت ها در کف سینی خوراکیهای ارائه شده در پروازها به مسافرین است که شرکت ها می توانند تبلیغات خود را بر روی کاغذ های A4 چاپ و در اختیار امیرزادگان قراردهند تا این تبلیغات در داخل سینی های داخل پرواز قرار گیرد .
بسیار مهم : هزینه اعلامی هزینه نصب و قرارگیری می باشد .

تعرفه تبلیغات لانچ باکس هواپیمایی ایران ایر
مکان درج تبلیغاتابعادتعداد تعرفه (تومان)
قرار گیری محصولات در لانچ باکس –25.0004.500
قرارگیری بروشور در لانچ باکس10×20CM25.00010.840
قرارگیری تبلیغات کف سینی خوراکیA450.0006.000
تبلیغات در فرودگاه
تبلیغات در فضاهای زمینی فرودگاه های کشور

برای معرفی تبلیغات در فرودگاه بهتر است ابتدا تاریخچه ایجاد فرودگاه را بصورت بسیار خلاصه بیان کنیم .خوب باید اولین فرودگاه در ایران را اختصاص دهیم به شهر اولین ها یعنی مسجد سلیمان . فرودگاه مسجد سلیمان اولین فرودگاه ساخته شده در ایران بزرگ است که در سال 1287 در شهر مسجد سلیمان افتتاح گردید . پس از آن فرودگاه بوشهر در سال 1307 تاسیس شد و در نهایت فرودگاه مهرآباد در سال 1317 در جنوب غربی تهران در کنار روستایی به همین نام تاسیس شد . فرودگاه مهرآباد در زمان شاهنشاه به علت مدیریت درست و ارتباطات گسترده و صحیح پرتردد ترین فرودگاه آسیا بوده است . در حال حاضر این فرودگاه محل تردد سیزده میلیون مسافر در سال می باشد. تبلیغات در فرودگاه
در این بخش سازمان تبلیغات هوایی و ریلی کشور تعرفه قیمت های فضاهای تبلیغاتی داخل فرودگاه های کشور را برای انجام امور تبلیغاتی در اختیار شرکت ها ، نهادها ، بانک ها ، بیمه ها و … قرار خواهد دادتا آنها بتوانند بر اساس تعرفه ها و فضاهای موجود ، بهترین انتخاب را برای انجام امور تبلیغاتی داشته باشند. تبلیغات در فرودگاه عبارت است از تبلیغات بر روی بیلبوردهای فرودگاهی ، ویدیو والهای داخل فرودگاه ، استند های فرودگاهی ، تبلیغات بر روی چرخ های حمل بار در فرودگاه و محیط پیرامون آن ، تبلیغات بر روی مانیتورهای کانتر فرودگاه ، تبلیغات بصورت کار شو (car show ) در فضای ترمینال فرودگاه ها و …
لطفا،فرودگاه مورد نظرخود را انتخاب فرمایید






































تعرفه تبلیغات فرودگاه مهرآباد
تعرفه تبلیغات فرودگاه مهرآباد
یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی برای شرکت ها ، بانک ها ، هتل ها ، بیمارستانهای فعال در زمینه توریست سلامت و… تبلیغات در فرودگاه های کشور می باشد . فضاهای تبلیغات فرودگاهی شامل فضاهای محیط بیرونی ترمینالهای فرودگاه ها ( بیلبورهای داخل خیابانهای منتهی به ترمینال فرودگاه ها، استرابوردهای موجود در خیابنها و تبلیغات بصورت ماکتهای سه بعدی از محصولات و برند شرکت و… ) و فضاهای داخل ترمینالهای فرودگاه ها ( مانیتورهای بالای کانترهای ارائه کارت پرواز ، ویدیووالهای بزرگ ، بیلبوردها ، کار شو ، فضاهای بسته برای قراردادن محصولات از جمله لوازم خانگی ، تبلیغات بر روی نوار نقاله ها و فضای ارائه گیفت کارتهای شرکت های ارائه کننده خدمات و محصولات و… ) می باشد . فرودگاه مهرآباد تهران در حال حاضر دارای چهار ترمینال مسافری است که سالیانه 18 میلیون مسافر سفر خود را از طریق این فرودگاه به انجام می رسانند. این فرودگاه دارای هفت هزار جایگاه توقف خودرو در پارکینگ های خوداست.

تعرفه تبلیغات فرودگاه مهرآباد
تعرفه تبلیغات فرودگاه مهرآباد – فضای بیرونی ترمینال ها تعرفه تبلیغات فرودگاه مهرآباد – فضای داخلی ترمینال 1-2
تعرفه تبلیغات فرودگاه مهرآباد – فضای داخلی ترمینال4-2 تعرفه تبلیغات فرودگاه مهرآباد – فضای داخلی ترمینال 6-2









واحدهاي رساآوا عبارتند از: